نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

چگونه قیمت دکل سه وجهی تعیین می شود

دکل مهاری سه وجهی یکی از انواع مختلف دکل است که به علت سبکی و شکل ظاهری بیشتر بر روی بام ساختمان ها نصب می شوند. قیمت دکل سه وجهی بسته به چند مورد مهم تعین می شود. در این مقاله قیمت این دکل و عوامل تاثیرگذار بر آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

قیمت دکل سه وجهی

این نوع دکل که به سری جی 35 نیز خوانده می شود در دو نوع با میلگردهای نمره 8 و 10 تولید و به صورت خرپایی به یکدیگر اتصال می یابند. این نوع را تا ارتفاع 36 متر می توان ساخت و مورد استفاده قرار داد. سبکی این دکل به آن امکان نصب و راه اندازی بر روی بام منازل را می دهد. قیمت دکل سه وجهی بر اساس چند مورد تعیین می شود.

  • ارتفاع دکل: توجه به ارتفاع دکل ها به علت مصرف آهن و میلگرد بیشتر باعث افزایش وزن آن شده و افزایش قیمت را به دنبال دارد.
  • قیمت میلگرد و آهن های مصرفی: به علت ساخت دکل مهاری از آهن و میلگرد قیمت فروش دکل مهاری با توجه به نوسانات بازار آهن تغییر می نماید.
  • تغییر در بازار ارز: نکته مهم در تعیین قیمت دکل مهاری توجه به تغییرات بازار ارز می باشد.
  • نوع و مدل دکل: دکل مهاری در انواع مختلف برای مصارف گوناگون تولید می شود. دکل های چهار وجهی و دکل سه وجهی با توجه به ارتفاع از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. بر این اساس قیمت دکل سه وجهی کمتر از دکل چهار وجهی خواهد بود.
  • نوع پوشش دکل: دکل های مهاری در مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که برای پوشش دکل ها از رنگ استفاده شده باشد قیمت آن بسیار کمتر از زمانی خواهد بود که پوشش دکل از نوع گالوانیزه باشد. این نوع پوشش گالوانیزه به دکل مقاومت بیشتر در برابر رطوبت و خوردگی را می بخشد.
  • متعلقات دکل: مقدار مصرف متعلقات دکل بر قیمت تمام شده تاثیر می گذارد.

قیمت دکل سه وجهی

قیمت فروش دکل مهاری

برای این که شما هنگام خرید دکل مهاری با مشکل مواجه نشوید و از آهن و میلگرد بازیافتی در تولید دکل شما استفاده نشود باید خرید خود را از تولید کنندگان معتبر انجام دهید. استفاده از مواد اولیه بازیافتی باعث کاهش عمر و مقاومت دکل در برابر شرایط محیطی می شود. برای خرید و مشاهده لیست قیمت ها می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.