نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

اطلاع از نحوه نصب و خرید دکل مهاری

دکل مهاری یکی از انواع دکل هایی است که کار مهار را به دوش می کشد و باسیم های متصل به زمین این کار را انجام می دهد دکل مهاری بر اساس مقاومت دسته بندی می شود و هر چه ارتفاع بالا رود مقاومت آن نیز باید افزایش یابد به این صورت که با بالا رفتن مقاومت قیمت دکل های مهاری افزایش می یابد و همچنین با افزایش مقاومت نیز نصب آن کمی پیچیده تر می شود وقیمت نصب دکل های مهاری نیز افزایش می یابد اما چون از وزن کمی برخور دار است و قیمت آن نسبت به سایر دکل ها مناسب است مورد توجه مهندسین قرار می گیرد.

برای رزرو وقت جهت نصب دکل مهاری و دریافت استعلام خرید دکل مهاری با کارشناسان گروه فنی و مهندسی آی تک تماس بگیرید.


چرا دکل های مهاری ؟

دکل های مهاری چون وزن سبک و ایده الی دارند و قیمت آنها نسبت به سایر دکل ها مناسب است و سهولت نصب دارد مورد توجه مهندسین در انواع زمینه هایی همچون شبکه های رادیوئی و بی سیم ها و شبکه های تلفن همراه مورد استفاده قرار میگیرد و قابلیت نصب در پشت بام ادارات را نیز دارد اما برای اجرای آن در سطح زمین فضای زیادی مورد نیاز است. از این موارد گذشته نحوه نصب این دکل ها با استاندارد های ثبت شده بسیار مهم است و مراحل خود را دارد که در بخش های بعدی با آن آشنا می شویم.


آموزش و نحوه نصب دکل مهاری

آموزش نصب دکل مهاری مراحلی دارد که با انتخاب مهندسی خبره و مکانی مناسب برای نصب آغاز می شود و با توجه به ارتفاع مقاوت دکل انتخاب می شود و با مشخص کردن فاصله مناسب بین دکل ها 6 یا 9 متر کار ادامه پیدا می کند و پس از نصب و راه اندازی مناسب با استاندارد های تعیین شده وظیفه مهار دکل ها شروع می شود. باید نصب با استاندارد های تعیین شده انجام شود چرا که دکل ها درست با استاندارد های تعریف شده نصب نگردد کار مهار بی کیفیت بوده و ممکن است با سقوط آن زیان های مالی و تلفات جبران نا پذیری به وقوع بپیوندد. در نحوه نصب دکل های مهاری باید استاندارد های مطرح شده به طور کامل رعایت شود چرا که ارزش خیلی حیاتی در کار را اجرا می کند.

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/


قیمت نصب دکل های مهاری

درست است که وزن کم دکل ها و سهولت نصب آن قیمت مناسبی به دکل مهاری بخشیده است اما با افزایش ارتفاع مقاومت بالا می رود و با افزایش مقاومت دکل ها نیز قیمت آن افزایش می یابد و حتی با افزایش مقاومت چون نصب آن کمی پیچیده می شود قیمت نصب دکل مهاری نیز افزایش می یابد. امروزه شرکت های بسیاری  در داخل و خارج در تولید این نوع دکل ها مشغول هستند اما  تولید آن با استاندارد های تعریف شده کار هر شرکتی نیست.


    جهت استعلام قیمت و درخواست پیش فاکتور میتوانید با شماره 09123716144 از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.


جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت دکل مهاری با ما تماس بگیرید.
02166977972    –    02166977987
09123716144


منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.