نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب دکل مهاری

دکل هایی که امروزه در صنایع مختلف از جمله مخابرات مورد استفاده قرار می گیرند و از وزن کمی برخوردار هستند، دکل مهاری نامیده می شوند. پرکاربردترین دکلهای مهاری با نام دکل سری g شناخته می شوند که این سری خود از انواع مختلفی برخوردار می باشد و با توجه به ویژگی ها و مشخصات در موارد مختلفی از آنها استفاده می شود. به طور کلی دکل هایی که برای نصب تجهیزات شبکه تلفن همراه، رادیو، اینترنت، دوربین مداربسته و ... مورد استفاده قرار می گیرند، دکل مهاری هستند که با توجه به سبک وزن بودن و مقرون به صرفه بودن از کاربرد زیادی برخوردارند.

به منظور نصب دکل مهاری باید از تجهیزات و متعلقات مناسب استفاده کرد و این کار توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می شود. بنابراین اگر به دنبال تهیه و نصب دکل های مهاری هستید، توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی دکل مهاری

 همانطور که گفته شد، به دکلهایی که برای نصب انواع تجهیزات شبکه تلفن همراه، بی سیم، شبکه های ماهواره ای، دوربین مداربسته و ... مورد استفاده قرار می گیرند، دکلهای مهاری می گویند که اغلب از جنس لوله و میلگرد با پوشش گالوانیزه گرم در مدل ها و ارتفاع های مختلف توسط شرکت های سازنده دکل طراحی و به بازار عرضه می شوند. دکلهای مهاری سری g از پرکاربردترین دکلها محسوب می شوند که از وزن و قیمت کمتری در مقایسه با سایر مدلهای دکل برخوردار می باشند. بنابراین اگر قصد نصب تجهیزات مخابراتی و دوربین را در ارتفاع بالا دارید، می توانید از انواع دکلهای مهاری موجود در بازار استفاده کنید.

نصب دکل های مهاری

چرا استفاده از دکلهای مهاری؟

دکل مهاری سری g که در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه شده است به منظور افزایش ارتفاع از سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین ویژگی ها و مزایای دکلهای مهاری موجود در بازار، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبک وزن بودن
  • ارزان قیمت بودن
  • سهولت نصب
  • مقاومت در برابر فرسودگی و زنگ زدگی به دلیل پوشش گالوانیزه گرم
  • و...

بنابراین نصب دکل از نوع مهاری بهترین گزینه برای قرارگیری تجهیزات مختلف مخابراتی و دوربین های مداربسته کنترل وضعیت جاده ها در ارتفاعات به شمار می آید.

قیمت خرید دکل های مهاری و نصب آن

نحوه نصب دکل مهاری

نصب دکل مهاری با توجه به هدف و نیاز کارفرما در بهترین فضای ممکن توسط افراد باتجربه و ماهر انجام می شود. به طور کلی دکلهای مهاری را برای افزایش ارتفاع از سطح زمین و نصب تجهیزات مختلف از جمله شبکه های مخابراتی، دوربین و ... استفاده می کنند. این دکلها معمولا به صورت تکیه گاه بر روی زمین یا به وسیله سیم مهاری متعادل می شوند. دکلهای مهاری قابلیت این را دارند تا بر روی پشت بام، دیوار، سوله های صنعتی و ... نصب شوند.

دکلهای مهاری دارای تجهیزات و متعلقات بسیاری هستند که از جمله آن ها، می توان به بیس پلیت، سیم های مهاری فولادی، پیچ و مهره، کرپی، انکر بولت، انکر راد، تسمه، گوشواره، کلمپس فولادی، مهارکش و ... اشاره کرد.

به منظور خرید دکلهای مهاری، با انواع مختلفی از دکل در بازار مواجه می شوید که هر یک از آنها با توجه به مشخصات از قیمت متفاوتی برخوردارند. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت خرید دکل های مهاری و نصب آن به شرکت های فعال در زمینه ساخت انواع دکل مراجعه کنید.




منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک  http://aytaak.ir/

راه اندازی سیستم تلفن تحت شبکه ویپ VOIP

امکانات راه اندازی سرویس ویپ VOIP


راه اندازی سرویس ویپ VOIP امکانات متنوعی به شبکه مخابراتی شرکت ها اضافه می کند. راه اندازی سرویس ویپ VOIP، سرویس هایی همچون تلفن گویا را ارائه می دهد.

در گذشته ارتباطات فقط از طریق شبکه عمومی مخابرات صورت می‌گرفت. اما با گسترش استفاده از رایانه و اینترنت، فناوری‌های جدیدی برای ارتباطات و همچنین انتقال اطلاعات معرفی گردید. راه اندازی سیستم ویپ VOIP هم یکی از این فناوری‌هاست که از شبکه و بستر اینترنت برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند.

معرفی راه اندازی سیستم ویپ VOIP


http://aytaak.ir/%D9%88%DB%8C%D9%BE-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F/

VoIP مخفف عبارت (voice over IP) به معنای انتقال صدا از طریق IP است. این سرویس برای انتقال مکالمات از شبکه اینترنت به جای شبکه سنتی مخابرات استفاده می‌کند و می‌توان ارتباطات صوتی و تصویری را به صورت هم‌زمان برقرار کرد. در مبدأ، سیگنال صوت که یک سیگنال آنالوگ است، با استفاده از یک مبدل به سیگنال دیجیتال تبدیل و در مقصد عکس این عمل با استفاده از یک مبدل دیجیتال به آنالوگ صورت می‌پذیرد. انتقال دیتا به صورت دیجیتال مزیت‌هایی از جمله سرعت بالاتر، حجم کم‌تر و کنترل‌پذیری بیشتر در برابر نویز داراست.


مزایا و امکانات راه اندازی سرویس ویپ VOIP

راه اندازی سرویس ویپ VOIP امکانات متنوع و مختلفی در اختیار کاربر قرار می دهد که موجب کارایی بیشتر، انجام اتوماتیک برخی کارها و کاهش دخالت نیروی انسانی می‌گردد. امکاناتی همچون راه‌اندازی سیستم گویا، ایجاد صف انتظار، صندوق صوتی، انتقال تماس به واحد دیگر، استفاده از تلفن‌های نرم‌افزاری (تلفن نرم‌افزاری یک نرم‌افزار است که شبیه تلفن‌های تحت شبکه عمل کرده با این تفاوت که از بلندگو، میکروفن و نمایشگر تبلت یا رایانه استفاده می‌کند)، مشاهده جزئیات تماس‌ها، ارسال پیامک و پیامک صوتی به صورت دوره‌ای و برای مخاطبان خاص را با راه اندازی سرویس ویپ VOIP  می‌توان پیاده‌سازی کرد.

با راه اندازی ویپ VOIP می‌توان مدیریت کاملی روی شبکه تلفن داشت، به نحوی که برخی مخاطبان به سیستم گویا متصل شوند، برخی به صورت اتوماتیک رد تماس داده شوند و حتی می‌توان مشخص کرد که در حالت های مختلف چه اتفاقی رخ دهد. به عنوان مثال پس از چند بار زنگ خوردن اگر یک کاربر پاسخگو .نبود، تماس به کاربر دیگری منتقل شود.


.

.

هزینه راه اندازی ویپ VOIP

شرکت‌ها برای راه‌اندازی سیستم‌های مخابراتی خود می‌توانند از سانترال های سنتی یا سیستم ویپ استفاده کنند. مسلماً راه اندازی ویپ VOIP با توجه به مزایایی که دارد، گزینه مناسب تری است. هزینه راه اندازی ویپ VOIP  یک سری هزینه های نرم افزاری و سخت افزاری دارد. بسته به تعداد کاربران، تعداد ورودی شهری، انتخاب مرکز تلفن، انتخاب نوع و تعداد تلفن های IP و تلفن‌های نرم‌افزاری این هزینه متفاوت است. اما در مجموع با توجه به امکانات متنوع سی ویپ کم هزینه تر و به صرفه تر از سیستم‌های سانترال سنتی است.



منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک  http://aytaak.ir/

نصب و راه اندازی لینک رادیویی وایرلس

 ارتباط رادیویی - نصب لینک وایرلس


ارتباط رادیویی

ارتباط رادیویی و وایرلس از امواج رادیویی برای برقراری ارتباط استفاده می کنند .مهم ترین نکته برای برقراری یه ارتباط رادیویی خوب وجود دید کافی است که باعث برقراری ارتباط بدون تداخل و از دست رفتن اطلاعات می شود. مورد دوم کم بودن نویز محیط و ایزوله کردن شبکه است که این کار با انتخاب فرکانس و کانال های مناسب و همچنین انتخاب رادیو و آنتن مناسب امکان پذیر می گردد. ارتباط وایرلس شامل مجموعه ارتباطی میگردد که اطلاعات و یا بسته ها را بدون استفاده از کابل و با استفاده از نور یا هوا منتقل کند .

این ارتباطات بنا بر شرایط محیطی، مسافت، هزینه و پهنای باند مورد نیاز به تجهیزات و محاسبات خاص خود نیاز دارد تا نتیجه لازم را برای کاربر بوجود آورد .


نصب و راه اندازی لینک رادیویی وایرلس 

http://aytaak.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%db%8c/

انتقال اطلاعات و سرعت و حجم انتقال داده ها در این نوع بستر( لینک وایرلس )، بستگی به قدرت رادیوهایی که به کار برده می شوند دارد، اما راه اندازی این نوع شبکه توسط گروه فنی و مهندسی آی تک نسبت به روش های دیگر بسیار مقرون به صرفه تر میباشد .


روشهای انتقال اطلاعات در بستر وایرلس ( ارتباط رادیویی ) :

لینک وایرلس

Point to Point : در این نوع لینک ارتباط بین دو نقطه (یا بین دو رادیو یا بین دو ساختمان) برقرار می شود که در آن یک رادیو در نقش فرستنده (سرویس دهنده) و رادیوی دوم در نقش گیرنده (سرویس گیرنده) تنظیم می شود.

Point to Multipoint : در این حالت نحوه ارتباط، از طریق یک رادیو با سایر رادیوهای دیگر است. یک رادیو به عنوان فرستنده تنظیم شده و مابقی رادیوها به عنوان گیرنده تنظیم می شوند. ارتباط یک AP با کلاینت های دیگر از قبیل لپ تاپ، موبایل و ... نیز از نوع Point to Multipoint  است.


شما با ایجاد این بستر ( نصب لینک رادیویی ) میتوانید از اطلاعات و داده های شبکه داخلی خود به هر نقطه ای که بخواهید استفاده کنید.


منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/


همه چیز درباره دکل دوربین مداربسته

امروزه دوربین مداربسته در هر مکان و موقعیتی مورد استفاده قرار می گیرد. مکان های عمومی و اداری، مراکز خرید، استادیوم های ورزشی، خیابان ها و جاده های شهری و بین شهری همگی مجهز به دوربین مداربسته می باشند. دکل دوربین مداربسته باعث می شود دوربین ها در ارتفاع بالاتری قرار گرفته و محدوده بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهند. این دوربین ها به منظور نظارت و بررسی و ثبت تخلفات مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت دکل ها با توجه به موقعیت استفاده از آنها و ارتفاع و جنس بدنه آنها متفاوت می باشد.

دکل دوربین مداربسته

در واقع از دکل های دوربین مداربسته برای بالا بردن برد میدان دید و عدم دسترسی و دستکاری دوربین ها استفاده می شود. علاوه بر این دکل دوربین مداربسته باعث می شود بتوان بهترین زاویه برای ثبت تصاویر را ایجاد کرد و محدوده بیشتری را از این طریق کنترل نمود. دکل منوپل دوربین مداربسته، دکل دوربین ترافیکی و دکل دوربین اسپید دام در موقعیت های مختلف و متناسب با مکانی که می خواهیم دوربین مداربسته را نصب کنیم به کار گرفته می شوند. دکلی که در یک استادیوم قرار می گیرد با دکل ثبت تخلفات رانندگی به طور قطع، متفاوت می باشد. همچنین نوع دوربین و ثابت و گردان بودن لنز آنها نیز با توجه به کاربرد آنها تعیین می شود.

دکل دوربین مداربسته

پایه دوربین مداربسته

به طور کلی از پایه ها و دکل ها برای نظارت بهتر بر محیط اطراف و مکان مورد نظر استفاده می شود که با توجه به کاربرد آنها از انواع مختلفی استفاده می شود. پایه ها معمولا بر روی دیوارها و پشت بام ها نصب می شوند تا دوربین فاصله بیشتری از زمین داشته باشد و تصویر مطلوب تری را در زوایای مناسب ضبط نماید اما دکل بر روی زمین نصب می شود و ارتفاع دکل سبب افزایش فاصله دوربین از زمین می شود.

پایه دوربین مداربسته

ارتفاع دکل دوربین

ارتفاع دکل دوربین مداربسته و انتخاب نوع دوربین آن از موارد مهمی می باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد و متناسب با محیط مورد استفاده از آن انتخاب شود. بدون ایجاد تصویری مناسب با کیفیت قابل قبول نمی توان دوربین را در هر ارتفاعی نصب نمود. لنزی که انتخاب می شود و میدان دید مورد نظر باید متناسب با ارتفاع دکل دوربین باشد. دوربین باید در ارتفاعی باشد که کیفیت تصویر حفظ شده و ضمن ایجاد زاویه ای مناسب برای ثبت تصاویر، نتوان آن را دستکاری نمود. ارتفاع دکل دوربین مداربسته با توجه به کاربرد و محل نصب آن از 2 تا 30 متر متغیر می باشد. دکل های با ارتفاع زیاد باید از استحکام بالایی نیز برخوردار باشند تا وزش باد باعث لرزش آنها نشده و کیفیت تصاویر را کاهش ندهد.

 


جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت دکل دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴ 

۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۷۲   –   ۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۸۷


منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/


فونداسیون پیش ساخته بتنی دکل

فونداسیون پیش ساخته دکل در کنار فونداسیون ریختگی از انواع فونداسیون هایی هستند که در مهندسی عمران و به خصوص امروزه در سازه های فلزی شهری و پروژه های مختلف عمرانی جزو یکی از قسمت های مهم به شمار می آیند و هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارند، می توانند مزیت ها و کاربرد های خاص خود را داشته باشند. در این مقاله به معرفی فونداسیون ها، به معرفی فونداسیون آماده دکل می پردازیم.

معرفی فونداسیون ها

فونداسیون ها یا Foundation قسمتی از سازه است که بین سازه ای مانند ساختمان، دکل و ... و خاک می باشد و در تماس با هر دو می باشد. در واقع فونداسیون ها برای انتقال بار و فشاری که از قسمت سازه وارد می شود جایگذاری می شوند و آن را به خاک و زمین منتقل می نمایند.

فونداسیون ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • فونداسیون منفرد
  • فونداسیون نواری
  • فونداسیون گسترده

از نظر جنس می توان به دسته بندی های زیر نیز اشاره نمود:

  • فونداسیون سنگی
  • فونداسیون بتنی
  • فونداسیون آجری
  • فونداسیون شفته ای
  • فونداسیون های مشترک
  • فونداسیون های شمعی
  • فونداسیون های صفحه ای
  • و ...
فونداسیون پیش ساخته بتنی دکل

یکی از انواع فونداسیون ها، فونداسیون های آماده هستند که به صورت پیش ساخته و آماده تولید شده و سفارش داده می شوند.

در ادامه به بررسی این فونداسیون پیش ساخته دکل می پردازیم.

فونداسیون پیش ساخته

فونداسیون آماده دکل

دکل ها یکی دیگر از انواع سازه های عمرانی هستند که در بسیاری از موارد نظیر دکل های مخابراتی، روشنایی، دوربین ها و ... به خصوص در پروژه های شهری به کار گرفته می شوند. یکی از مهمترین قسمت های این نوع سازه ها، فونداسیون های آنها است که این فونداسیون ها می توانند به صورت فونداسیون آماده دکل و یا غیر آماده (ریختگی) در محل اجرا می شوند.

همانطور که از نام فونداسیون های آماده پیدا است، این نوع فونداسیون ها از قبل پیش ریخته شده و آماده می شوند. از کاربرد های این نوع فونداسیون ها می توان به عملیات هایی که در آن سرعت اجرا مد نظر است و امکان جابه جایی وجود دارد، اشاره نمود.

از ویژگی های فونداسیون آماده دکل که می تواند آنها را در اولویت استفاده قرار دهد، می توان به کیفیت بالای بتن به کار رفته در انواع فونداسیون دکل بتنی، کم بودن مدت زمانی آماده سازی فونداسیون و همچنین اجرا و نصب آن در محل مورد نظر و حمل و نقل آسان آن اشاره نمود. پس از آنکه عملیات اجرای فونداسیون ها انجام شود، مرحله نصب دکل اجرا می شود.

 

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/