نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

چه عواملی باعث افزایش قیمت دکل مهاری می شود

​این نوشته را از سایت فنی و مهندسی آی تک برداشت کرده ایم.

یکی از نکاتی که هنگام تهیه یک دکل مهاری مورد توجه خریدار قرار می گیرد نحوه محاسبه قیمت دکل مهاری است. موارد بسیاری در تعیین این قیمت تاثیرگذار خواهد بود. در این مقاله به این موارد و نحوه محاسبه قیمت دکل خواهیم پرداخت. در صورت تمایل با ما همراه باشید.

قیمت به روز و جدید انواع دکل مهاری

همانگونه که گفته شد عوامل زیادی بر قیمت دکل مهاری تاثیر می گذارد. از این عوامل به چند مورد مهم آن اشاره می نماییم.

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

 

  • قیمت آهن و یا میلگرد مصرفی: به علت تولید دکل مهاری از آهن و استفاده از میلگرد در اتصالات آن قیمت این کالا بر روی قیمت دکل مهاری تاثیر فراوانی دارد. ساخت دکل با لوله  و استفاده از میلگرد در ساخت سکشن ها باعث تولید یک دکل با کیفیت بالا می شود.
  • قیمت سیم های مهار: مقدار متراژ سیم مهار در هر دکل مقدار معینی است. اما بعض از نصابان برای مهار دکل از مقدار سیم بیشتر و هر 6 متر از سیم مهار استفاده می نمایند. این مقدار بر قیمت دکل تاثیر می گذارد.
  • قیمت دکل سه وجهی: شکل ظاهری دکل نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. دکل سه وجهی با دکل چهار وجهی قیمت متفاوتی دارد.
  • متعلقات دکل: هر چه مقدار متعلقات در دکل بیشتر باشد قیمت دکل نیز افزایش می یابد.
  • گالوانیزه بودن دکل: یکی از موارد مهم در قیمت گذاری دکل ها رنگ شدنی و یا گالوانیزه بودن آن است. در صورت استفاده از دکل در مکان های مرطوب با عوامل جوی شدید، باید از نوع گالوانیزه آن استفاده شود. این نوع قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد.

قیمت دکل مهاری

قیمت فروش دکل مهاری را در سایت گروه فنی و مهندسی آی تک مشاهده کنید

تولیدکنندگان دکل های مهاری تمام عوامل ذکر شده و همچنین چند نکته دیگر را در قیمت فروش دکل مهاری خود تحت نظر قرار می دهند. بعضی از این تولیدکنندگان عواملی مانند ساخت دکل از آهن های بازیافتی و یا آهن های نو را در قیمت دکل تاثیرگذار می دانند. همچنین خدمات حمل و نصب و راه اندازی دکل نیز از هزینه های تمام شده دکل محسوب می شود. دکل های مهاری هر 6 ماه یک بار نیاز به بازرسی و تعمیر دارند که این خدمات نیز باعث افزایش قیمت تمام شده خواهد بود. برای اطلاع از لیست قیمت و همچنین مشاهده انواع محصولات با سایت ما تماس بگیرید.

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.