نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

راهنمای خرید یک دکل مهاری و انواع آن

در این متن می خواهیم درباره یک دکل مهاری و ویژگی هایی که دارد و قیمت آن، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. دکل های مهاری، دارای خصوصیات زیادی می باشند و همچنین، از انواع مختلف و قیمت های متنوعی برخوردار هستند. از انواع مختلف این دکل ها می توان به دکل مهاری سه وجهی G35 ، دکل مهاری سه وجهی G45 و دکل مهاری G50 اشاره نمود. همچنین این دکل ها در اندازه و متراژ های مختلفی به فروش می رسند. هر کدام از انواع دکل های مهاری، از ویژگی های به خصوصی برخوردار می باشند. با ما همراه باشید تا در مورد دکل  مهاری و ویژگی های آن، توضیحاتی را برای شما بیان نماییم.

دکل مهاری و ویژگی های آن

همانطور که گفته شد، دکل های مهاری دارای انواع مختلفی می باشند و هر کدام از آنها، دارای ویژگی های خاصی هستند. برای مثال یکی از بهترین و محبوب ترین انواع دکل ها در ایران، دکل های مهاری سه وجهی G45 می باشد که از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است. این نوع از دکل دارای وزن کم و هزینه مناسب می باشد. از مزایایی که دکل مهاری G45 دارد می توان به سبک بودن، راحتی نصب و باز کردن و همچنین هزینه مناسب آن اشاره نمود. البته این نوع از دکل های مهاری دارای یک سری عیب ها نیز می باشند. از جمله معایب این دکل ها می توان به اشغال کردن فضای زیاد و همچنین داشتن ظرفیت کم و پایین آن اشاره کرد. کاربرد این دکل ها در نصب کردن آنتن بی سیم و دیش های اینترنت کوچک می باشد. طول سکشن های موجود در این دکل، 3 متر است و وزن آن، 26 کیلوگرم می باشد. یکی دیگر از انواع دکل ها هم، دکل مهاری G50 است. این دکل ها به دلیل مدل طراحی خود، برای سطح های بادخور های مختلف و سرعت بادهای متفاوت مورد بهره وری قرار می گیرند. دکل های مهاری G35 و G45 نیز، از انواع دیگر دکل های مهاری هستند که دارای یک سری ویژگی های مشابه با این دو دکل و یک سری ویژگی های متفاوت با آنها می باشند و در کل، این چهار نوع دکل، از محبوب ترین دکل های پر فروش در ایران هستند. هزینه هر کدام از انواع دکل های مهاری نیز با یکدیگر متفاوت می باشند.

قیمت خرید دکل های مهاری

میزان هزینه دکل های مهاری

هر کدام از انواع مختلف دکل های مهاری دارای قیمت های متفاوتی هم می باشند. هزینه هر یک از این دکل ها، با توجه به متراژی که دارند هم تفاوت دارند؛ البته این دکل ها اختلاف زیادی از لحاظ قیمت در درون خود ندارند اما باز هم، یک تفاوت کمی را دارا می باشند. متراژ های 6 متری، 21 متری، 30 متری، 15 متری از جمله اندازه هایی هستند که یک دکل  مهاری می تواند داشته باشد. لازم به ذکر است که با بالا رفتن میزان متراژهای این دکل ها، قیمت های آنها بیشتر نمی شود، بلکه برای تعیین هزینه آنها، از مقیاس های دیگری استفاده می گردد. قیمتی که دکل ها مهاری دارا هستند، نسبت به ویژگی های بسیار خوبی که دارند بسیار مناسب هستند و یکی از دلایل مهمی که سبب محبوبیت این دکل ها در میان خریداران شده است، هزینه مناسب و قیمت ارزان آنها می باشد. برای آگاهی از قیمت دکل مهاری و یا خرید دکل مهاری شما می توانید از سایت های مختلف اینترنتی بهره گیرید و اطلاعات لازم و کافی را در مورد آن محصول به دست آورید و با توجه به نیازی که دارید و هزینه ای که می توانید صرف نمایید، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت خرید دکل های مهاری

دکل های مهاری و نکات آنها

دکل های مهاری یکی از محبوب ترین دکل های موجود در ایران می باشد. یک دکل مهاری در انواع مختلف و قیمت های متنوعی یافت می شود. با تشکر از شما که تا این لحظه با ما همراه بودید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.