نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب دکل مهاری

دکل هایی که امروزه در صنایع مختلف از جمله مخابرات مورد استفاده قرار می گیرند و از وزن کمی برخوردار هستند، دکل مهاری نامیده می شوند. پرکاربردترین دکلهای مهاری با نام دکل سری g شناخته می شوند که این سری خود از انواع مختلفی برخوردار می باشد و با توجه به ویژگی ها و مشخصات در موارد مختلفی از آنها استفاده می شود. به طور کلی دکل هایی که برای نصب تجهیزات شبکه تلفن همراه، رادیو، اینترنت، دوربین مداربسته و ... مورد استفاده قرار می گیرند، دکل مهاری هستند که با توجه به سبک وزن بودن و مقرون به صرفه بودن از کاربرد زیادی برخوردارند.

به منظور نصب دکل مهاری باید از تجهیزات و متعلقات مناسب استفاده کرد و این کار توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می شود. بنابراین اگر به دنبال تهیه و نصب دکل های مهاری هستید، توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی دکل مهاری

 همانطور که گفته شد، به دکلهایی که برای نصب انواع تجهیزات شبکه تلفن همراه، بی سیم، شبکه های ماهواره ای، دوربین مداربسته و ... مورد استفاده قرار می گیرند، دکلهای مهاری می گویند که اغلب از جنس لوله و میلگرد با پوشش گالوانیزه گرم در مدل ها و ارتفاع های مختلف توسط شرکت های سازنده دکل طراحی و به بازار عرضه می شوند. دکلهای مهاری سری g از پرکاربردترین دکلها محسوب می شوند که از وزن و قیمت کمتری در مقایسه با سایر مدلهای دکل برخوردار می باشند. بنابراین اگر قصد نصب تجهیزات مخابراتی و دوربین را در ارتفاع بالا دارید، می توانید از انواع دکلهای مهاری موجود در بازار استفاده کنید.

نصب دکل های مهاری

چرا استفاده از دکلهای مهاری؟

دکل مهاری سری g که در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه شده است به منظور افزایش ارتفاع از سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین ویژگی ها و مزایای دکلهای مهاری موجود در بازار، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبک وزن بودن
  • ارزان قیمت بودن
  • سهولت نصب
  • مقاومت در برابر فرسودگی و زنگ زدگی به دلیل پوشش گالوانیزه گرم
  • و...

بنابراین نصب دکل از نوع مهاری بهترین گزینه برای قرارگیری تجهیزات مختلف مخابراتی و دوربین های مداربسته کنترل وضعیت جاده ها در ارتفاعات به شمار می آید.

قیمت خرید دکل های مهاری و نصب آن

نحوه نصب دکل مهاری

نصب دکل مهاری با توجه به هدف و نیاز کارفرما در بهترین فضای ممکن توسط افراد باتجربه و ماهر انجام می شود. به طور کلی دکلهای مهاری را برای افزایش ارتفاع از سطح زمین و نصب تجهیزات مختلف از جمله شبکه های مخابراتی، دوربین و ... استفاده می کنند. این دکلها معمولا به صورت تکیه گاه بر روی زمین یا به وسیله سیم مهاری متعادل می شوند. دکلهای مهاری قابلیت این را دارند تا بر روی پشت بام، دیوار، سوله های صنعتی و ... نصب شوند.

دکلهای مهاری دارای تجهیزات و متعلقات بسیاری هستند که از جمله آن ها، می توان به بیس پلیت، سیم های مهاری فولادی، پیچ و مهره، کرپی، انکر بولت، انکر راد، تسمه، گوشواره، کلمپس فولادی، مهارکش و ... اشاره کرد.

به منظور خرید دکلهای مهاری، با انواع مختلفی از دکل در بازار مواجه می شوید که هر یک از آنها با توجه به مشخصات از قیمت متفاوتی برخوردارند. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت خرید دکل های مهاری و نصب آن به شرکت های فعال در زمینه ساخت انواع دکل مراجعه کنید.




منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک  http://aytaak.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.