نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ - تلفن تحت شبکه

راه اندازی ویپ

نصب و راه اندازی ویپ امروزه بسیار رواج پیدا کرده است.در این متن به کاربرد و تجهیزات لازم برای نصب و راه اندازی ویپ توسط گروه فنی و مهندسی آی تک می پردازیم.


به طور حتم تا به حال با سیستم ویپ برخورد داشته اید. نصب و راه اندازی تلفن ویپ توسط گروه فنی و مهندسی آی تک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یک تلفن گویا داشته باشید. در این متن به بررسی کاربرد و نصب و راه اندازی تلفن ویپ می‌پردازیم.

ویپ چیست و چگونه کار می‌کند؟

ممکن است تکنولوژی ویپ را با نام تلفن گویا بشناسید. این فناوری با استفاده از اینترنت و کامپیوتر کار می‌کند و با استفاده از تکنولوژی دیجیتال از کیفیت صدای مناسب‌تری نسبت به تلفن‌های معمولی برخوردارند. نحوه‌‌‌ی کار در سیستم ویپ به این صورت است که در ابتدا شخص با شماره تلفن شما تماس برقرار می‌کند.

سپس به سیستم تلفن گویا متصل شده و توضیحات ضبط شده را می‌شنود. بعد از اتمام صحبت های ضبط شده فرد شماره ی داخلی را انتخاب کرده و تماس گرفته شده توسط سیستم ویپ در قسمت‌های مختلف به اشتراک گذاشته می شود تا فرد بتواند با شخص و بخش مورد نظرش صحبت کند.

نصب و راه اندازی ویپ

نصب و راه اندازی تلفن ویپ نیازمند یک سری تجهیزات می باشد. برای نصب و راه اندازی تلفن ویپ باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. از جمله این عوامل بودجه ای که برای نصب و راه اندازی تلفن ویپ در نظر گرفته‌اید و همچنین کاربردی که برای آن در نظر دارید می‌باشد.

راه اندازی ویپ http://aytaak.ir/%D9%88%DB%8C%D9%BE-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F/


برای نصب و راه اندازی تلفن ویپ باید تجهیزاتی از جمله یک pc و یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای 3 گیگا هرتزی و همچنین یک رم 4 گیگ و هارد 500 گیگ در اختیار داشته باشید. داشتن یک کارت آنالوگ نیز برای خط های شهری مورد نیاز است.

به طور کلی نصب و راه‌اندازی تلفن ویپ Voip بسیار ساده تر از تلفن های معمولی بوده و مدیریت آن نیز به علت رابط گرافیکی تحت وب بسیار آسان بوده و به شما این امکان را می دهد تا از این طریق بدون نیاز به نصاب حرفه ای مدیریت آن را انجام دهید. کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت در پاسخ دهی به کاربران با استفاده از سیستم ویپ از جمله کاربرد ها و تاثیرات مثبت این سیستم می باشد.


جهت هر گونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید. 

۰۹۱۲۳۶۲۱۶۹۹

تماس حاصل فرمائید


منبع :گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.